bieganie

SIERPNIOWE WYZWANIE! PODEJMIESZ?

10:49


Hej kochani! Czy ktoś jest w stanie wytłumaczyć mi, jak to się stało, że już miesiąc wakacji za nami? Mam wrażenie, że ten czas niesamowicie szybko leci - tak się w końcu dzieje, gdy dobrze się bawimy. Sierpień chcę jeszcze mocniej wykorzystać, a żeby było ciekawiej, wymyśliłam listę wyzwań. Zapraszam Was serdecznie do podjęcia się zadań, wspomnienia gwarantowane.

Moja lista musiała oczywiście pójść w parze ze zdrową dawką ruchu (rower, pływanie, wspinaczka siatkówka), ale postanowiłam także pogłębić własną wiedzę książką oraz dać sobie czas na odpoczynek przy owocowych przekąskach.  Dodatkowo uznałam, że fajną sprawą będzie robienie zdjęć przed/ w trakcie każdego punktu i uzupełnienie przy tym wakacyjnego folderu.


Czy jest coś, czym uzupełnilibyście tą listę? A może macie już własną sporządzoną. Koniecznie dajcie znać!

Tych, którzy chcieliby wydrukować sierpniowe wyzwanie odsyłam TUTAJ.



 

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Życzę powodzenia w wyzwaniach! Świetny pomysł na zapełnienie sierpniowego kalendarza. Sama spróbuję coś wymyślić co będe mogła robić popołudniami (najlepiej z psem!), weekendy masz już wszystkie zajęte :)

    OdpowiedzUsuń

Playlisty z treningami